تبرک

سهام تبرک

تبرک

سهام تبرک

  • ۰
  • ۰

برندینگ  امروزه هواخواهان متعددی در دنیای بازاریابی برای خود دست و پا کرده است. بسیاری از نظریه پردازان، مدیران و پژوهشگران، دنیای آینده بازاریابی را جهان مدیریت برند و فعالیتهای پیرامون برندینگ نام نهاده اند.

 شاید هیچ سرمایه ای بیش از یک نام قدرتمند، معتبر و ارزش آفرین برای سازمانها کارآمد نباشد. ساخت یک برند قدرتمند در بازار، هدف بسیاری از سازمانهاست. آسیب پذیری کمتر در شرایط رقابتی بازار، حاشیه سود بیشتر، ارتباطات قویتر با حلقه های پشت سری و جلو سری زنجیره تولید و …ازمزایای توسعه برند است

با توجه به توضیحات فوق به ویژگی ها وتوانایی برند تبرک اشاره مینماییم

1- رهبری: تبرک نام تجاری بانفوذ، بسیار با ثبات است و ارزش های بسیاری نسبت به نام های تجاری دیگر که سهم بازار کمتری دارند، را داراست.

2- ثبات و پایداری:تبرک برندی  است که در طول زمان از درجه وفاداری بالای خریداران برخوردار بوده

3- بازار:تبرک برندی با ثبات، در بازاری که در حال رشد است،می باشد و با ورود رقبای بسیار، بیشترین امتیاز را داراست.

4- روندسرمایه گذاری: توجه مدیریت تبرک  به این موضوع که  برند بایستی به روز و مناسب برای مصرف کننده باشندبه نحوی بوده است که سرمایه گذاری در زمینه گسترشبرند تبرک بعنوان دارائی نامشهود و امتیاز تجاری گروه از سال 1381 تا کنون با بستر سازی و تبلیغات سراسری ازطریق صدا و سیما و محیط ورزشی وهیئت داوری فوتبال و والیبال و دیوار نویسی صورت پذیرفت.

 5- پشتیبانی و حمایت تخصیص بودجه سالیانه: نام تبرک در طول سالیان فعالیت  همیشه از پشتیبانی تبلیغاتی برخورداربوده است به نحوی که بودجه ای معادل هزار میلیارد ریال طی 10 سال فعالیت تبلیغاتی صرف توسعه و معرفی برند تبرک گردید.

6- حفاظت وثبت برندتبرک: برند تبرک به صورت  انحصاری و رسمی با پیگیری های وکلای معروف در تهران و رایزنی های گسترده در کلیه طبقات در اداره ثبت علائم تجاری مطرح و ثبت گردیده بطوری که هیچ واحد تجاری بدون مجوز تبرک حق هیچگونه فعالیت تجاری و غیر تجاری را نخواهند داشت و در واقع این برند مجوز هر گونه فعالیت تجاری و غیر تجاری را دارا بوده در صورتی که کمتر برندی در ایران همچنین امتیازی را دارد.

7- پتانسیل وبازارهای هدف: با توجه به اینکه نام تبرک متناسب با صنعت غذا میباشد امکان تولید محصولاتی إز قبیل ماکارونی ، لبنیات ، آب معدنی ، نان وصنایع بسته بندی مثل زعفران و برنج وپروتئین و ...وجود دارد به عنوان مثال با واردات و بسته بندی ١٠٠٠٠٠ تن برنج تبرک سودی معادل ارزش برند تبرک حاصل خواهد شد.

  • ۹۳/۱۰/۱۸
  • مدیر وبلاگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی